Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2018 11:42 - В търсене на...
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2428 Коментари: 8 Гласове:
24

Последна промяна: 10.11.2018 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Моя смисъл недей го оспорва...
Всеки ден го оспорвам сама -
всяка сутрин градя му основа,
всяка вечер му слагам върха...

Колко пъти строя го различен - 
днес е щастие, утре - тъга...
И да мога до смърт да обичам,
и хармония, ред, свобода...

Колко пъти от мен е отричан,
и заменян напълно със нов - 
прозаичният със поетичен - 
късче хляб със голяма любов...

Та разбра ли? Недей го оспорва...
Аз за твоя пък ще си мълча -
нямам право света да съборя,
щом не мога да го изградя...




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - :))) Напомни ми с нещо моето пл...
09.11.2018 20:16
:)))
Напомни ми с нещо моето плетене - може би защото макар дните ми да минават още из градините, мисълта ми е вече пред камината вечер - с книга, с котка и с плетка. А плетката най-често е "на петела гащи". Преплитам цветове, измислям фигури, греша, разплитам, изнервям се, отчайвам се, почвам отново - и пак. Напредвам - може би по-бавно, отколкото ми се иска, но с мои си шарки, мой си фасон. И не давам на никого да пипне, да ме поучи - един от малкото случаи, в които не приемам съвети. Та и с твоя смисъл май е така - явно и в живота всеки своята плетка плете:)))
Много ми харесаха стиховете ти за търсене на смисъла - особено антитезите! Поздравления, Ваня!

цитирай
2. vesever - Много хубав стих и коментар на Вени, ...
09.11.2018 20:58
Много хубав стих и коментар на Вени, и двете ми харесаха.
И аз съм така, гледам си живота и посоката, която съм си избрала и не давам да ми се месят.
Всеки си знае кое е добро за него, всеки сам гради своя свят, своите ценности...и всички сме различни...
Поздрави, момичета, и хубави почивни дни, слънчеви!
цитирай
3. vania23 - Хубава аналогия, Вени,
09.11.2018 21:38
и неочаквано вярна :) Толерантни е нужно да бъдем един към друг. Знаем ли ли на кой какво му е, по какъв път е минал, какъв му е огън на главата... Нека всеки си вярва в каквото си иска. Лесно се руши, трудно се гради. Всеки сам си прави и разрушението, и градежа след него. Но да кажеш на някого - не си прав, аз съм прав, и да го оставиш без опора - не бива. Сами сме си по пътя, и това е. Не понасям някой да ми навира неговата истина. Аз достатъчно упорито си я търся сама с всичките отхвърляния и приемания.
Характер е нужно да имаме и корави глави - сладко е само това, което си открил сам.
Благодаря, Вени!
цитирай
4. vania23 - Абсолютно, Веси,
09.11.2018 21:42
аз създавам впечатление на мила и кротка, но набъркаш ли ми се в душата... ех, ставам неузнаваема. Не давам, и не давам :)
Но проблемът е доста сложен. Понякога, споделяйки си "смисъла", се оказва, че все пак не сме мълчали за този, който има друг. И ни да мълчиш, ни да говориш...
цитирай
5. rosiela - Много смислено стихоторение
10.11.2018 10:57
за нюансите в нашия делник и за правото да не се месим в дните на човека до нас.
Виж, ако бъда искрена, аз не съм от тези, дето ще оспорва деня си, знае какво иска и още повече какво не иска. Но нали сме различни.
цитирай
6. vesever - По това си приличаме, Ваня! И аз ...
10.11.2018 12:05
По това си приличаме, Ваня!
И аз съм така, опитвали са да ми се намесват и...огън и жупел съм хвърляла, колкото и кротка да съм поначало и аз...
Мисля, че у човека е зложено едно такова желание, да показва на другите своя смисъл, но много хора опитват и да го натрапват на другите...
Сблъсквала съм се с такива хора през годините. Но лично аз така се изградих, че в следствие на опита си отдавна съм осъзнала, че всеки сам гради пътя си и живота си
и ценностите си и всеки сам си носи отговорността....
Та, вече избягвам да общувам с хора, които опитват да натрапват своите "смисли" и своите "правди"....
Слънчево да ти е!
цитирай
7. vania23 - Благодаря за оценката и искреността, Роси!
10.11.2018 13:25
Аз пък обичам оспорването със самата себе си. Вярвам, че човек е нужно да бъде отворен към нови идеи непрекъснато. В момента, в който приема нещо, като доказано категорично, някак наистина ще ми се загуби всякакъв смисъл.
Всъщност - той е в самото търсене, според мен. Поне за мен е така.
цитирай
8. vania23 - Веси,
10.11.2018 13:27
мисля си, че това е характерно не само за нас двете, а и за всеки човек, ако поне малко от малко може да мисли и чувства.
Много е тънка границата между желанието да покажеш, и желанието да наложиш.
Аз също съм я преминавала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052408
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031