Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2017 11:22 - Жалко
Автор: gora Категория: Поезия   
Прочетен: 1512 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.10.2017 11:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Калко жалко, че в този блог, където съм качила стиховете си, спазвайки словореда и изискванията на японските петстишия  танка (кн."Сянка от копнеж") не е останало нищо от това. А думите на всяка от страниците  се появяват подредени като в банално изречение, без да е спазен ритъмът и изикването на тази поетична форма. Опитах да ги оправя, но в опцията "редактирай"  ги виждам така, както съм ги качила  - в цвят и като петстишия. При публикуването обаче се възпроизвежда отново  "прозаичната форма", която няма нищо общо с тази поезия. А тя си има правила на няколкостотин години.
Но явно Блог бг.  има друга "визия" по въпроса и си позволява да прередактира неща, от които хал хабер си няма. 
Вече ги няма и цветовете в шрифтовете на блога, а респектът към поезията очевидно е сведен до нанизването на думи!
За сметка на това при всяка редакция ме карат  да кликвам върху коли, пътни знаци и др. подобни, не ми е ясно защо, след като не се явявам на изпит по кормуване Утре сигурно ще ме изпитват и за марки алкохол.
Моля, уважаеми администратори, или възстановете автентичния вид на стиховете в "Сянка от копнеж" или ми дайте възможност аз да го направя чрез "редактирай" и ако е възможно без тъпи въпроси.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gora
Категория: Поезия
Прочетен: 436977
Постинги: 65535
Коментари: 39
Гласове: 1032
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930